2012년 2월 5일 일요일

အသိေပးအပ္ပါတယ္

ကိုရီးယားေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား အလုပ္သမားမ်ားခင္ဗ်ား။

ကိုရီးယားေရာက္ျမန္မာႏို္င္ငံသားအလုပ္သမားမ်ားအေနနဲ႕ အလုပ္သမားအခြင့္အေရးကို
အျပည့္အ၀ ရရွိႏိုင္ေစရန္ ရည္ရြယ္ျပီး ဒီ ဘေလာ့ဂ္ကို ဖြင့္လွစ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ေန႕စဥ္ ဘေလာ့ဂ္သို႕ ျပည္တြင္း ျပည္ပမွ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား လာေရာက္ လည္ပတ္ကာ ကိုရီးယားတြင္း
သတင္းမ်ားကို ရယူၾကျပီး သိလိုရာ အခ်က္အလက္မ်ားကို ေမးျမန္းၾကတာကိုလည္း ေျဖၾကားႏုိင္သေလာက္ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာစြာ ေျဖၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ႏိုင္ငံျခားသား အလုပ္သမားမ်ားကို ဖိႏွိပ္ဆက္ဆံၾကတဲ့ ကိုရီးယား အလုပ္ရွင္မ်ားရဲ့ လူမဆန္မႈ
ေၾကာင့္ အလုပ္သမားျပႆနာမ်ားကလည္း အစဥ္မျပတ္ ျဖစ္ပြားေနဆဲပါ။

ဘေလာ့ဂ္ကို ဖြင့္လွစ္ျပီး ေနာက္ပိုင္း က်ေနာ့္ဖုန္းသို႕ ေန႕စဥ္လိုလို အလုပ္သမားျပႆနာဆိုင္ရာ ေမးခြန္းမ်ား၊ ျပႆနာကို ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းေပးရန္ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားက အဆက္မျပတ္ လာေလ့ရွိပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ အားလံုးနဲ႕ ဘ၀တူ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားတဦးျဖစ္သူ က်ေနာ့္အေနနဲ႕ အလုပ္ခ်ိန္တြင္း ဖုန္းကို အခ်ိန္ျပည့္ မကိုင္ေပးႏိုင္တာေၾကာင့္ အကူအညီေတာင္းခံသူမ်ားေရာ၊ က်ေနာ္ပါ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္ အခက္အခဲ ေတြ႕ၾကံဳၾကရပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ ကူညီႏိုင္တာကို တိတိက်က် သတ္မွတ္ေပးရေတာ့မယ့္ အေျခအေနကို ေရာက္လာတာမို႕ အခုလို သတ္မွတ္လိုက္ရပါတယ္။

က်ေနာ္ကူညီႏိုင္တာက
အီးေမးလ္၊ စီေဘာက္နဲ႕ ဖုန္းမွ တဆင့္ ေမးျမန္းလာတဲ့ အလုပ္သမားျပႆနာဆိုင္ရာ ဥပေဒ၊ သတင္းဆိုင္ရာ ေမးခြန္းမ်ား။

မကူညီႏုိင္တာက
- အလုပ္ရွင္နဲ႕ အလုပ္သမားအၾကား ၀င္ေရာက္ ဘာသာျပန္ေပးျခင္း၊
- လစာကိုယ္စားေတာင္းခံေပးျခင္း၊
- အလုပ္ေနရာေျပာင္းေရႊ႕ခြင့္ ကိုယ္စားေျပာေပးျခင္း၊
စတဲ့ ၁ၾကိမ္အထက္ ဖုန္းကိုင္ျပီး ကိုယ္ထိ လက္ေရာက္ေျဖရွင္းမွ ရမယ့္ ျပႆနာမ်ားအား
ကူညီေပးႏိုင္ခြင့္ မရွိတာကို စိတ္မေကာင္းစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္။
အကူအညီ လိုအပ္လာပါက လက္ရွိ ျမန္မာသံရံုးမွာ အသစ္ဖြဲ႕ထားတဲ့ အလုပ္သမားျပႆနာေျဖရွင္းေပးတဲ့
ဌာနထံ အကူအညီေတာင္းၾကည့္ပါ။
ဖုန္းနံပါတ္က 02-790-3848 (ေဒၚေအးမြန္စိုး)ျဖစ္ပါတယ္။
အားလံုး အဆင္ေျပၾကပါေစ။

စိုးမိုးသူ

댓글 없음:

댓글 쓰기