2011년 11월 6일 일요일

(ကဗ်ာက႑) အေမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္

'''   အေမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္   ''''

အေ၀းတစ္ေျမကအေမ့ရဲ႕သား
အေမနဲ႕ေ၀းသြားမွ
အေမ့ရဲ႕ေက်းဇူးတရားေတြကို
ပိုၿပီးနားလည္လာသလိုပါ...အေမ...
ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
မနက္မနက္ဆိုအေမကနွိဳးမွထရတဲ့ကၽြန္ေတာ္ပါ..

ဟိုအရင္
အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
အကၤ်ီဆိုေခါက္ရုိးက်ေနမွ
၀တ္ဆင္ရတဲ့ကြ်န္ေတာ္ပါ

ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
ထမင္းစားတဲ့အခါ
အသားဟင္းတစ္ခြက္ပါမွ
စားတက္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ပါ..

ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
မုန္႕ဖုိးေတာင္းတဲ့အခါ
အလြယ္တကူရမွ
ေက်နပ္တတ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ပါ...

ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
ဘာပဲလုပ္လုပ္
ကြ်န္ေတာ့္ကိုဦးစားေပးလုပ္မွ
သေဘာက်ရတဲ့ကြ်န္ေတာ္ပါ..

ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
ညညဆို
ျပန္လာခ်င္တဲ့အခ်ိန္မွ
ျပန္လာတက္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ပါ..

ဟုိအရင္

အေမနဲ႕အတူေနစဥ္က
ဘာမဆုိ
ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္လုပ္ခြင့္ရတဲ့ကြ်န္ေတာ္ပါ..

အခုေတာ့....
အေမ...
အေ၀းတစ္ေနရာက...
အေမ့ရဲ႕သား....
အေမနဲ႕အတူေနစဥ္ကနဲ႕
တျခားစီပါအေမ...

မနက္မနက္ဆို
ကြ်န္ေတာ္ကမထခ်င္ေပမဲ့..
နာရီႏႈိးစက္ကႏႈိးရင္..
မထခ်င္လဲထရတာပါပဲ...အေမ

အကၤ်ီဆိုေခါက္ရုိးက်ေနမွ
၀တ္ဆင္ရတဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ တြန္႕ေက်ေပေတေနရင္ေတာင္မွ
၀တ္ဆင္ေနရတာပါ   အေမ.....

ထမင္းစားတဲ့အခါ
အသားဟင္းပါမွ
စားတတ္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ခ်ဥ္ဖတ္ ကင္ခ်ီ
ပဲပင္ေပါက္ၿပဳပ္ရည္ဆိုလဲစားရတာပါ..အေမ.....

မုန္႕ဖုိးေတာင္းတဲ့အခါ
အလြယ္တကူရမွ
ေက်နပ္တတ္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ပုိက္ဆံရဖို႕အတြက္
မနက္ကစ ည အထိ
အလုပ္လုပ္ရတယ္အေမ...

ဘာပဲလုပ္လုပ္
ကြ်န္ေတာ္ဦးစားေပးမွ
သေဘာက်ရတဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ထားရာမွာေန.
က်ရာမွာလုပ္တကုပ္ကုပ္ပါအေမ...

ညညဆို
ျပန္လာခ်င္တဲ့အခ်ိန္မွ
ျပန္လာတတ္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ညေမွာင္တာနဲ႕
အျပင္ေတာင္မထြက္ျဖစ္ေတာ့ပါဘူးအေမ...

ဘာမွဆို
ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္
လုပ္ခြင့္ရခဲ့တဲ့ကြ်န္ေတာ္ဟာ
အခုေတာ့ေလာကဓံရဲ႕ေအာက္မွာ
ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ကို
ထိုးအပ္ေပးေနရသလိုပါပဲအေမ...

အခုေတာ့.......
အေ၀းက အေမ့ရဲ႕သား
ၿမိဳ႕ျပရဲ႕ေခတ္ေရစီးမွာ
လႈိင္းေတြနဲ႕အတူ
ေမ်ာပါေနတဲ့သူပါအေမ..........။...........။


အေမနဲ႕ေ၀းကြာေနၾကရတဲ့
အေ၀းေရာက္
သားမ်ားအတြက္
ခံစားေရးဖြဲ႕ပါသည္။
1.6.2011 (ည10း30)                                နိုင္မ်ိဳးလြင္

댓글 없음:

댓글 쓰기