2011년 9월 17일 토요일

လုပ္ငန္းခြင္ဆုိင္ရာ ျပႆနာမ်ားအတြက္ အကူအညီေတာင္းသူမ်ား သိေစရန္

MWTVျမန္မာပိုင္းအစီအစဥ္ ဘေလာ့ဂ္ကို ဖြင့္လွစ္ျပီးေနာက္ပိုင္း အလုပ္သမားျပႆနာကို ေျဖရွင္းေပးဖို႕ အကူအညီေတာင္းဆိုသူမ်ားနဲ႕ အလုပ္သမားဥပေဒဆိုင္ရာကို ေမးျမန္းလိုသူ ညီအကိုမ်ားရဲ့ ဖုန္းမ်ားကို တဖြဲဖြဲ လက္ခံရရွိခဲ့ပါတယ္။

ျပႆနာေတြက စံုလင္၊ အကူအညီေတာင္းဆိုသူေတြကမ်ား ဆိုေပမယ့္
အလုပ္ကိစၥေတြမ်ားလြန္းျပီး အခ်ိန္ျပည့္ ဖုန္းမကိုင္ႏိုင္တဲ့ က်ေနာ့္အေနနဲ႕က  အားလံုးရဲ့ ဖုန္းကို အခ်ိန္မီ လက္ခံျပီး ဒိုင္ခံ ေျဖရွင္းေပးဖို႕ဆိုတာ လက္ေတြ႕မွာ အေတာ္ မလြယ္လွပါ။ တခ်ိဳ႕ျပႆနာေတြဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္လက္ေပါက္ကပ္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ေပးျပီး ေျဖရွင္းေပးရပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ အကူအညီလိုတဲ့သူကို အကူအညီေပးဖို႕ ဆႏၵအျမဲရွိပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ မိမိျပသနာလည္း ေျပလည္၊ က်ေနာ့္အေနနဲ႕လည္း ေျဖရွင္းေပးရတာ သက္သာေအာင္ အကူအညိီေတာင္းဆိုလုိသူ ညီအကိုတို႕အေနနဲ႕ က်ေနာ့္ဆီ တုိက္ရိုက္ဖုန္းမဆက္မီ ေအာက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားကို အီးေမးလ္(smthu2006@gmail.com) ျဖင့္ အရင္ ပို႕ေပးၾကပါ။


အလုပ္သမားျပႆနာ အကူအညီေတာင္းဆိုသူမ်ား
၁) ျပႆနာ အေသးစိတ္ကို ရွင္းျပတဲ့စာ
၂) ႏိုင္ငံျခားသား မွတ္ပံုတင္ကတ္ ဓာတ္ပံု
၃) အလုပ္စာခ်ဳပ္ ေရွ႕၊ေနာက္ ဓာတ္ပံု

၄) လစာ စာအိတ္ ဓာတ္ပံု (လစာနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာျဖစ္ပါက)
၅) အျခား ျပႆနာနဲ႕ သက္ဆိုင္တဲ့ အေထာက္အထားမ်ား

အလုပ္သမားဥပေဒဆိုင္ရာ သိလိုသူမ်ား
၁) မိမိသိလိုုတာကို ရွင္းလင္းစြာ ေရးသားထားတဲ့ ေမးျမန္း စာ
၂) အျခား သက္ဆိုင္ရာ အေထာက္အထားမ်ား

 အီးေမးလ္ကတဆင့္ ေရာက္ရွိလာတဲ့ စာမ်ားကို အျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးဖို႕ ၾကိဳးစားပါ့မယ္။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ အကူအညီေပးႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာကို အရင္ သိထားေစခ်င္ပါတယ္။

အလုပ္သမားျပသနာမ်ားကို ေျဖရွင္းဖို႕ အကူအညီေတာင္းဆိုသူမ်ားဟာ အမ်ားအားျဖင့္ ဘာသာစကား အခက္အခဲေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ ေျဖရွင္းဖို႕ အခက္အခဲေတြ႕ၾကံဳၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ျပႆနာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ကိုရီးယားလို ဘာသာျပန္စာနဲ႕ လိုအပ္တဲ့ အျခား အေထာက္ အထားမ်ားကို ျပင္ဆင္ေပးပါ့မယ္။

အဲဒီေနာက္ က်ေနာ္ ဘာသာျပန္ေပးလိုက္တဲ့ စာနဲ႕ လိုအပ္တဲ့ အေထာက္အထားေတြကို ယူျပီး မိမိေဒသတြင္း ေရႊ႕ေျပာင္း အလုပ္သမား အကူအညီေပးတဲ့ စင္တာ သို႕မဟုတ္ အလုပ္သမား၀န္ၾကီးဌာန ကို  ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္ တုိင္ၾကား အကူအညီေတာင္းဆိုပါ။
ဘယ္စင္တာ၊ ဘယ္ဌာနကို သြားသင့္တယ္ဆိုတာကိုလည္း လမ္းညြန္ေပးပါ့မယ္။

ကိုရီးယားဘာသာစကား ကၽြမ္းက်င္သူ အီးပီအက္စ္ အလုပ္သမားမ်ား အေနနဲ႕ အလုပ္သမား၀န္ၾကီးဌာနကို ကိုယ္တုိင္သြား ေရာက္တိုင္ၾကားျခင္း၊ အလုပ္သမား၀န္ၾကီးဌာနရဲ့ အင္တာနက္ ၀က္ဘ္ဆိုဒ္
 http://minwon.moel.go.kr/minwon2008/info/info_minwon.jsp
မွတဆင့္ ေဖာင္ျဖည့္ တိုင္ၾကားျခင္းကို ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ျပန္ျပီး ခ်ံဳ႕ေျပာရရင္
က်ေနာ္က ကိုရီးယားလို ဘာသာျပန္စာနဲ႕ အျခား လိုအပ္တဲ့ အခ်က္အလက္မ်ားကို စီစဥ္ေပးမွာ ျဖစ္ျပီး

က်န္ ေျဖရွင္းရမည္မ်ားကို မိမိက သက္ဆိုင္ရာ ဌာန၊ အကူအညီေပး စင္တာတို႕ႏွင့္ အတူ ေျဖရွင္းၾကရမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း။

အားလံုး အခက္အခဲမ်ား ကင္းျပီး စိတ္ခ်မ္းသာစြာ အလုပ္လုပ္ကိုင္ႏုိင္ၾကပါေစ။
ေမတၱာျဖင့္
စိုးမိုးသူ

댓글 없음:

댓글 쓰기